® Kanske..

Publicerad 2015-10-02 16:41:19 « Vardagen,

Mamma hjälper mig med körkortet, hämtar o kör hem mig - betalar. Känns skönt!
Men min oro ligger mest hos mig själv, mitt mående!
Jag är inte alls som jag har varit. Jag är ständigt trött, lättirriterad, saker som förr gjorde mig glad gör det inte längre, känner bara för att låsa in mig. Jag har svårt för att motivera pensionärerna till en gladare tillvaro. >_<
 
Men i måndags börjae jag med concertan, så vi får väl se.
Hungerkänslan är inte lika stor, så jag äter mindre.. För när jag mår piss så sitter jag ständigt med något att tugga på, men inte den här veckan. Jag ska vara helt ärlig. Jag har ätit nudlar morgon + kväll - däremellan ingenting. Idag har jag ätit två chokladbollar och inget mer, jag känner ingen hunger. Men visst, skulle jag börja äta normalt igen så skulle jag kanske inte vara så trött.. Men! Jag måste komma ihåg det, jag snurrar lätt in i andra saker.
 
Idag har jag mina måsten, som inte blir av när jag jobbar kväll tex. För det är oftast på kvällarna jag blir produktiv. Sen har vi varit utan värme + varmvatten så ska väl diska och sånt med. Så nu ska jag rensa burar och sen diska, plocka ihop tvätt för att sedan ta hand om golven. 
 
Skuldrorna, axlarna och ryggen är spänd (vit/blå fingrar) och det sticker. 
Men en varm dusch och lite knådade så kanske det försvinner..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela