® Fuck it!

Publicerad 2015-11-01 19:25:00 « Vardagen,

Mamma kan hjälpa syrran med x antal hyror, samt skicka upp pengar etc. För att sedan vilja ha tillbaka dem, och blir sur när hon inte får det.. Men jag då? Jag skiter i körkortet, det är ingen idé att ens tänka tanken att jag får det innan tillståndet, eller risk1+2, går ut..
 
Nu har hon själv det knapert och det respekterar jag.. Men jag vet inte hur jag ska lösa det här nu.. Jag sjukskriver mig, jag har inte ens råd att fylla på busskrtet så jag kommer fram o tillbaka. Då får det fan vara!
 
snart ett år sen..
http://zheebisan.blogg.se/2014/november/stalker-trackasering-stold-etc.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela