® Bullcrap

Publicerad 2015-03-11 12:15:00 « Vardagen,

Menar du på fullaste allvar att jag ska tro på dina ord? Menar du alltså att jag ska tro att du bryr dig? Att du vill mitt bästa? .. Märkligt sätt att visa det på.
 
Du hör bara av dig för att du 
1) Känner dig tvingad
2) Känner dig ensam
3) Är ute efter något
.. Så jag ska göra det enkelt för dig - du behöver inte höra av dig till mig längre!
 
.. Att säga åt mig att skärpa till mig, är som att säga åt bollen att sluta rulla i en nedförsbacke!
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Jag såg Djävulen idag. Det var kanske 10m emellan. Jag pratade med en arbetskamrat, han stod en bra bit bakom mig. Vad ville han? Varför stod han kvar? Kunde han inte bara ha gått därifrån? Jag försökte ignorera men när dem smet iväg så gick jag åt andra hållet - tydligen ville han inget då han bara iakttog mig på avstånd!
*Ryser*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela