® Lugnet varade inte länge

Publicerad 2015-01-26 15:59:53 « Vardagen,

Lugnet varade inte länge. 
 
Det blev en käftsmäll till i torsdags, svårt att sova trots två st Atarax. Sov oroligt, vaknade flera gånger och dessutom så drömde jag mardrömmar..

Djävulen har gått på ett vittne, han säger sig även fortfarande ha koll på mig över internet. Då undrar jag hur och vart? Är mitt liv på nätet slut? Ska jag fortsätta som tidigare?
 
Han säger sig även ha fått sms från mig, att jag vill glömma allt och gå tillbaka till hur det har varit.. (??)
 
Ungarna kommer inte få störa mig mer, nästa gång dem flyger på mig så är jag tvungen att prata med dem. Sätta ner foten, för enligt han själv så kan han inte neka barnen att träffa mig. Vilket i sig låter sjukt!
 
Han har även ringt polisen för att fråga hur det går, han är stressad över det här osv. Och? Då förstår han inte hur illa han har fått mig att må..!
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Och jag är trött på att drömma om honom som om allt vore lugnt! Det är inte lugnt. Är det därför jag drömmer om honom? Han är inte elak i drömmarna, det är som om inget har hänt. Sommaren spelas upp i drömmarna, men den här gången är Marcus med mig hela tiden. Grillpartyn, badar, badminton, fotboll. Vi gör saker ihop och har kul. Djävulen, hans ungar, Marcus o jag.. Hel sjukt! Varför?!?!
Vad är det som hjärnan håller på med?
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
För övrigt så har årets första blodbad kommit, värken är värre än någonsin och jag får krupp! Jag ligger mest i fosterställning och bävar inför att kanske behöva ta en rejäl smärtstillande för att kunna sova. Ataraxen fick mig att somna igår, tillsammans med alvedon + naproxen. Och jag som älskar tabletter - not!
Vi får väl se vad det blir. Men ikväll ska jag försöka vara smärtfri så jag kan njuta av Marcus sällskap - vi ska mysa framför Farmen!
 
 
Jag minns det som igår. Min älskade, min käraste! 
När jag hittade den här bilden på facebook så började tårarna rinna.
Fyfan vilken underbar pojkvän jag har - jag har vetat det hela tiden.
Men efter att han ställt upp mot mig den här gången, så kommer jag göra allt 
jag kan för att finnas för honom. Visa honom att mitt hjärta slår för honom - ingen annan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela