® Jag vill bara träna ... Ifred

Publicerad 2015-01-07 13:34:06 « Vardagen,

Igår fick jag inte vara ifred när jag tränade Zheeba, då vart jag i princip påhoppad av tå glada ungar. Och idag hann jag iaf träna Zheeba ifred, när jag tränat Cheva en kort stund kommer först Dawid och vill prata och så kommer Amanda.. Jag hade Dawid som hjälp för att hjälpa mig att förklara för Amanda att det inte är någon bra idé att hon kommer och pratar med mig hur som helst. Och framförallt inte nu när polisen är inblandad.. Jag tror att hon förstod.
 
Så hädanefter får jag ta min träning någon annanstans.. Sjukt egentligen..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela