® Låååååång dag!

Publicerad 2014-09-12 19:59:15 « Vardagen,

Jag fick sova ungefär fyra timmar, sen väckte Zheeba mig kl 2. Hon ville ut o.kissa, självklart.. Urinvägsinfektion!!!
Detta höll mig vaken, och galen, hela.natten!!

Iväg o jobba, slutade ca 13.30.
Försöka få tag i en billig veterinär, ocj det är inte lätt när man är rå pank! samt hitta. pengar!

Men jag har världens finaste änglar, ni vet vilka ni är som har ställt upp på olika sätt Idag.. Mina älskade <3 Tacksamheten som jag.känner går inte att beskriva....!



Cheva följde.med för att lära sig något.. Under tiden jag.rökte o rastade hundarna så blev.jag getingstucken!!!
Men nu har zheeba fått första dosen, nu sover hon.o hallen.. min älskade..
7dagar penicillin, två gånger pm dagen. en gång om dagen o ca 5-7dagar smärtstillande..

Lugnet son infunnit sig är obeskrivlig, och det är tack vare mina eldsjälar som har hjälpt.till!!! <3 <3
Jag betalar tillbaka med ränta!!!!



Nu är det snart godnatt, nyss duschat
smörja getingstickwt ocj sen varva ner..

godnatt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Niles

Publicerad 2014-09-12 22:19:33

Sötaste hundarna!

Svar: Tackar så mycket :)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela