® Helt underbar dag!

Publicerad 2014-09-19 22:51:33 « Cheva, Personligt, Tips & Trix, Träning, Vardagen,

 Jag har fått fina ord från chefen på jobbet, jag var ju nyfiken så åkte in och kollade mailen samt pratade med chefen. Så Jill har fått förlängt till sista Oktober, 62% ;) Jill är mer än nöjd!
 
Sen har jag haft lös träning med Chevan idag. Bromsen börjar fungera, och han lyssnar betydligt bättre idag än vad han gjorde i början när han kom - min älskade clown..
 
 
 
Han kan hejda sig, men här visas hans energi och hur vi tränade idag.. Mycket på stanna och kom. Men så blir det. Visst, jag kanske inte borde ha han lös (för jag litar inte på honom till 100%) men han måste få chansen att göra fel för att lära sig att göra rätt.. Jag hade en sista utväg i bakhuvudet, och det är att springa till bilen och locka in honom - och det funkar i alla lägen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela