® En liten uppdatering

Publicerad 2014-09-18 17:44:00 « Cheva, Fyrbenta Gnagare, Vardagen,

Chevas lös träning fortsätter och gubben är sååå duktig, min älskade pojke! <3
 
 
Och så är det bokat, nästa fredag (26/9) åker jag till Stockholm och hämtar hem en kärring till Spåne. Tills dess ska jag hinna ta upp andra buren, ta bort fötterna på Spånes bur samt sätta dit dem på andra delen. Så är hela kittet komplett inför Alicias hemkomst nästa vecka. Samt inreda hennes bur, och då får alla burar gå i skogstema ;)
 
 
För övrigt så ser det ut som jag avancerar mig på jobbet, får mer ansvarsområden och för mig gör det inget. Än så länge är det bara en att hålla koll på, men ändå. Kul men skrämmande - men jag har världens bästa arbetskamrater som hjälper mig! Det vet jag! Och jag måste passa på att berömma dem för allt som dem gör, underbara människor som verkligen gör sitt yttersta för att våra pensionärer ska trivas både hemma och med det vi gör. Samt hur dem tar emot nya vikarier, hur dem hjälper folk ändå.. <3 Bättre kamrater kunde jag inte fått...
 
Nu har jag lite att göra innan det smäller ;)
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela