® Words has no meaning if you dont show it

Publicerad 2014-10-28 13:08:00 « Personligt,

Lämna mig ifred = Lämna mig ifred, jag (kanske) kommer tillbaka när jag mår bättre... Dvs lämna mig ifred, hör inte av dig! 
Jag älskar dig = Dem starkaste orden man kan säga till någon. 
Jag hatar dig = Dem näst starkaste orden man kan säga till någon. Det är få jag hatar!
Förlåt = Jag kommer göra allt i min makt för att det inte ska hända igen.
Jag lovar = Jag lovar, på mina hundars liv, något till någon!
Du är mitt allt = Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv.
Stressa mig inte = Gå inte runt till mina nära och prata, ge mig ingenting, hör inte av dig.. 
 
Ord har ingen betydelse om du inte visar vad det betyder.. 
 
 
... Dont push it !
 
 
Yes, Im gonna be OK
I guess,Im gonna be alright
With my family here beside me
My family is here to guide me
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela