® Snart är det lördag igen!

Publicerad 2014-10-13 00:30:01 « Personligt,

 
 
Jag kan vara ganska grinig och skylla allt på andra
men sanningen är den att vi behöver varandra
är rädd för det mesta och det hindrar mitt leende
det ändrar så mycket jag vet om mitt beteende
 
men vad vill du jag ska göra, gå runt och spela glad?
vill leva utan masken, jag vill ju må bra
men jag behöver din styrka för att klara varje steg
det kanske är bullshit men det är min enda väg
så kan du inte komma och hålla mig i handen
följa mina steg när jag går här på jorden
 
jag vill inte såra dig men jag gör det ändå
det är inte med meningen så jag säger förlåt
ibland kan jag känna att jag skiter i vilket
det känns som om att jag hamnat i ett rent helvete
Men varför ska jag klaga, jag har mina vänner
jag finns här för er om ni träffar på demoner..
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Jag har det väldigt jobbigt och jag är inte ensam
Att få en panikattack det ser jag som pinsamt
När marken börjar gunga och hjärtat slår fortare
Och man bara vill lägga sig och komma bort från skiten
Det är dem gångerna jag önskar det fanns nåt bot
Affären och pizzan ja tillochmed bussen dem ser jag om ett hot
Något är inte bra men jag gör så gott jag kan
Det här ska jag klara om du tar min hand
För att leva som jag gör, är inget som jag önskat mig
Förr så var jag kaxig, glad och mycket framåt tjej
Men nu har det ändrats och jag vill tillbaka
tillbaka till tiden som var så underbar då jag inte ens skaka
ska av rädsla och rädslan för mig, jag klarar inte mer - jag vill ha din hjälp
du vet vad jag talar om - kom och hjälp mig uppåt
 
Du är vacker men själen är skör
Men du måste kämpa på så du inte förgörs
Och vi ser dig och vet hur det är
alla känslor som du bär inget tvivel där
 
Träningen går bra men det är nåt som saknas
Modet och styrkan men ögonen tåras
för det är så jävla jobbigt att jag inte vill någe mera
det är helt okej, men inte med flera
bara vissa vet om det för jag visar det så sällan
men polarna är kvar fast dem får ta vissa smällar
Jag visar det sällan men jag är väldigt tacksam
Du vet inte så mycket men jag älskar dig mamma
och när jag har det som jobbigast så finns ni som ett stöd
om ni bara kunde förstå känslan av en andnöd
jag jobbar varje dag med modet och styrkan
att bli av med den här skiten det är min enda plan
hjärtat slår volter, kroppen den ryser och jag vill därifrån
och alla känslor som jag får dem kommer inifrån
Och jag är inte så stark som alla verkar tro
 
Du är vacker men själen är skör
Men du måste kämpa på så du inte förgörs
Och vi ser dig och vet hur det är
alla känslor som du bär inget tvivel där
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
 
Jag fattar inte hur, jag fattar inte varför
alla snackar goja och det känns som själen dör
ingen verkar bry sig så varför stanna kvar?
 
bröstet det spänner och jag drabbas av panik
jag kan inte stanna för jag får bara skit
jag stannar hellre här och lider än att ta mitt liv
drunkna, en pistol eller ska jag ta en kniv?
Vill inte snacka, jag ska klara mig själv
jag har hört att det är bäst så jag gör allting själv
inget blir någonsin som man har tänkt sig
jag försöker vara glad och vara en bra vän
men hur jag än beter mig så får jag bara skit
allting är mitt fel efter allt slit
om du sett mig le, så var bara glad
för denna lilla flicka hon mår inte bra
jo jag älskar er men min botten är nådd
att leva här på jorden är inget jävla tvång
så om jag inte hör av mig så titta upp mot himlen
du vet att jag finns där om du blir galen
förlåt för allt jag gjort och allt jag kommer göra
men jag pallar inte mer, jag vill inte höra
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela