® Semester

Publicerad 2014-10-28 22:40:36 « Personligt, Vardagen,

Dagen började inge vidare.. Jag vaknade av klockan, kolla telefonen och funderade på vad fan jag gjorde vaken så vände på mig och somnade om. Vaknade 6.22 och kom fram till att jag ska ju för fan jobba idag! Skicka sms till Christina att jag försovit mig men att jag kommer till skofabriken, jag borde hinna innan dem åker ner iaf. Ge hundarna frukost, ut med dem och ner med dem till Mia. Jag var på jobbet till 06.58! ;)
 
Utvecklingssamtal med chefen kl 10, och när jag kommer från sista morgonjobbet 9.25 ringer hon och säger att vi har möte idag. Jaa, jag är på g upp nu, kommer från sista jobbet nu så är på g upp. Bra, då får det bli en snabbis säger hon. Hm! Funderade hela vägen upp till skofabriken på vad hon menade, och när jag kommer upp pustande och vrålhungrig så gick jag in och frågade om hon tagit fel på tiden eller är dubbelbokad. Nej, men klockan är snart 11 och du har ju ett jobb då så tänkte vi skulle hinna med det här innan.. Erhm?! Du vet om att det är vintertid nu, klockan ska vridas tillbaka en timme ;) Hahaha mötet började ju bra iaf..
 
Och jag är nöjd med samtalet för övrigt. Hon gillar att jag vill jobba kvar och att jag har kunskaper inom psykiatrin som jag gärna delar med mig av - det jag känner att jag har kunskap inom. Så ja, nej där vill jag inte sluta i första taget. Målet är att jobba inom missbruk men jag kan inte släppa det här än.. Jag trivs alldeles för bra för att släppa taget.. Sen gillade hon att jag skulle läsa vidare inom missbruksproblematiken, och det uppskattas att höra..
 
När jag väl kommit hem var det kaos en stund, men det ordnade upp sig när jag fått komma upp till mig och pyssla lite. Frös in 2,5kg köttfärs etc. Inte visste jag att det var så mycket.. 
Grejade fram lunch osv, då jag fortfarande var hungrig.. 
 
Annika kom ut på en liten promenix, och det var skönt att ha sällskap. Det var fruktansvärt kul att gå en sväng och bara prata.. Sen kom vi fram till att Zheeba är en typisk pensionärs hund nu - hon bara går.. ^^
 
Var med Marcus till Marieberg en snabbis.. Och så är jag hungrig igen.. Så kanske borde fixa en macka att käka?! 
 
Imorgon drar jag iväg på nya äventyr. Fan vad jag längtar bort från det här stället! 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela