® Hjärtat bankar när jag ser dig, slår små volter gång på gång!

Publicerad 2014-10-19 18:30:00 « Vardagen,

Svårigheter här vi möta.
Satans snaror här förför.
Inga frestelser i staden,
där som rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
 
 
Var ute med älgarna och kamelen på fotbollsplanen. Cheva var i spårlinan, som alltid, och alla tre sprang iväg. Jag var beredd på att se Cheva flyga tillbaka, men icke - haken på linan satt kvar på halsbandet men fästet gick sönder så hela linan sköts tillbaka mot mig. Esh, tre hundar lösa på fotbollsplanen - hur gick mina tankar tror du? (tänk om det kommer en bil, och dem inte lyssnar.. Vi går in mot skogen)
 
Älgarna o kamelen följde med i min plan, som tur var hade jag blodpudding och kunde locka Cheva med det. Och jag fick in honom, gick in och hämta det riktiga kopplena så gick det bättre. Gjorde ett litet test för att analysera hur han använde sin näsa, och lilla ärtan skötte sig ordentligt!
 
Nu är älgarna trötta och kamelen har åkt hem.
 
Det vart visst tom imma på rutorna i vardagsrummet efter att jag duschat idag - det var så jävla skönt så jag vred bara på mer värme ;) Nu ska jag fixa ordning och sen blir det en myskväll med ostbågar och lite cola.
Hade ett trevligt samtal idag - "du låter lite gladare nu", och det känns så skönt att höra! Det är det som är meningen, jag ska tillbaka - till mig själv, till den glada!
 
Skulle behöva fixa Photoshop så man kan sätta sig med hemsidan, uppdatera den iaf!
 
 
 Vill verkligen ha!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2014-10-20 10:58:12

Förstår att du vill ha den, den är ju as snygg!!

Svar: Jaaa! Finns även i softshell jacka! Vill ha!
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela