® 24/10

Publicerad 2014-10-24 14:49:00 « Vardagen,

Idag har jag skrivit 24/10 mer gånger än jag någonsin skrivit ett datum tidigare, så jag borde väl veta vad det är för datum idag? Runt 18 gånger har jag fått det bekräftat iaf ;) 
 
.. Sen är det två månader kvar till julafton!
 
 
Jobbat färdigt för den här veckan, hoppas jag. Har knappt suttit idag, och det kändes i fötterna och ryggen. Så att ha suttit och tagit igen sig i ca 20 minuter var väl behövligt. Men nu kör vi en vända igen..
 
  • Diska
  • Tvättstugan kl 17
  • Plocka ihop det som ska tvättas
  • Laga och äta mat
  • Lyssna på musik och koppla av
  • Ringa mamma och kolla läget inför imorgon (Tattoo mässa)
  • Lösa hundvakt till imorgon
  • Vattna blommorna
  • Rensa kaninburen + ge dem hö o pellets
  • Duscha
  • Lämna felanmälningslappen i vaktmästarnas brevlåda (11 dagar för sent ^^)
Jag och Lisa har gjort dagens goda gärning iaf. Så jag kan slappna av och börja med min lista på saker som ska göras. Ciao!
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela