® Vill men gör inget

Publicerad 2014-11-01 20:00:48 « Vardagen,

Jag vill ringa dig, jag vill träffa dig, jag vill göra saker med dig.. Men det händer inte mer än att orden kommer ur munnen på mig.

Jag säger att jag ska ringa, men glömmer bort det. Jag kommer på det timmar eller någon dag senare.

Varför är det såhär då? Om jag bara kunde förklara.. Jag har inget bra svar.


Stor i orden, liten på jorden. Mycket snack o liten verkstad.

Varför säger jag ens saker? Jag borde knipa käft och se till att aldrig säga något egentligen. Bara zoona ut och inte säga något allt, till någon.
Impulsiv? Vara alla till lags? Behaga alla andra? Låta bra?

Jag har fan inga rätta svar. Det här händer varje dag, och jag får så jävla dåligt samvete - ändå fortsätter den här onda cirkeln O.o



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-01 22:32:51

Fin ljuslykta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela