® styrkan vara inte så länge

Publicerad 2014-11-18 12:33:14 « Vardagen,

... Jag skrattar bara åt det här, jag har inte fattat allt. Jag tar en timme i taget, jag blir orolig när det ringer.  Beroende på vem som ringer,  vad har han gjort nu? Är det hans röst jag hör när jag svarar?  Är det någon som låtsas vara någon för att få ur mer information? 
 
Jag mötte en två grannar idag.
Den ena frågade hur det var, jag lever iaf, svarade jag. Personen tyckte att jag kunde lita på den, aldrig! Jag förklarade att jag inte litar någon annan än dem få som visat det. Det har märkts under det här vilka man kan lita på och inte. Just den här människan misstänker jag är den som sagt åt mr k att han är anmäld..
 
En annan granne,  förstod vad jag menade. När mr k bodde här första gången kom han in fort, o ut lika fort.  Den här personen hade mycket intressant att berätta.. 
 
Men sure jag känner mig starkare än för någon vecka sen. Jag känner att jag klarar av att vara hemma, gå en promenad med hundarna..  Men hjärnan går hela tiden på högvarv,  jag måste tänka på var jag handlar.. Jag har svårt att ta till vad folk säger, alltid haft. Men nu är jag mer kall mot folk som inte stått vid min sida, och som sagt och bevisat att jag kan lita på dem..
 
Det värsta i allt det här är att det känns som att jag tynger ner mina nära, det enda jag har att prata om är det här. Det enda jag tänker på är det här. Det känns fel!!
 
Väntar på beslut om kontaktförbud,  får jag det så kan jag börja jobba snart..  Men läkarintyg?  Jävla hallsberg.  Dem hjälper mig inte. Maja har hjälpt mig att kontakta dem o jag ligger lågt på deras prioriteringslista.. 
 
Samtidigt som det kommer papper från transportstyrelsen att lämna läkarintyg om att jag äter concerta.. Vilket jävla helvete just nu..
 
Ofta bryter jag ihop, ofta får jag panikångestattacker.. Allt för ofta.. 
 
Hela den häe skiten har fått mig nojig, kontrollbehov, paranoid!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela