® öga för öga, tand för tand

Publicerad 2014-11-16 20:44:09 « Vardagen,

Jag har och göra med en tangentbords riddare, en människa som har kopierat min hårddisk och lagt ut privata filmer och bilder på olika sex sidor..
 
Samma människa lever i en värld där han tror att vi varit tillsammans,  ett förhållande utan sex och närhet.  Jo men tjena!!
 
Samma människa säger att det är JAG som mailat någon på kommunen, med naken bilder.. Jag visste inte ens vad det var för bilder.
 
Samma människa säger att jag knullat runt i kvarntorp, kvarntorp av alla ställen??!! 
 
Samma människa mailar mig med ett erkännande att han kopierat min hårddisk,  och sen säger att det är omöjligt då det är låsta dörrar..
 
Samma människa har jag varit rädd för, han har tryckt ner mig så långt ner i jorden genom att ha gjort allt det här. Han går runt o området och frågar efter mig, han verkar manisk. Under tiden som jag flydde hemifrån,  så jag var som mest rädd och förstörd. 
När jag sen kommer tillbaka, starkare än någonsin vågar han inte ens möta min blick, han stod med ryggen vänd mot mig hela tiden!
 
Samma människa har två barn som mår skit, där han säkert säger till dem att det är jag som är dum! Jag tycker synd om dem..
 
Samma människa har även manipulerat sms konversationer och lämnat till marcus och mig.
 
Samma människa är anmäld till polisen,  där polisen säger åt mig att vi ska lösa det sinsemellan,  utan polisens inblandning..  Sure! Men då är det liv som förstörs!
 
Jag ät dock så jävla jävla tacksam över mina vänner och Marcus,  och mamma.. Som ställt upp på olika sätt, och jag kommer aldrig kunna säga eller ens beskriva Tacksamheten jag känner. 
 
Att marcus orkat stå vid min sida hela vägen, när jag blev innässlad i ett psykopatiskt förhållningssätt till en familj.. Som jag inte kände sen tidigare.  Det fanns varningssignaler, varför lyssnade jag inte på dem?!
 
Nu säger jag bara, kom igen horunge! Kom igen, försök knäcka mig! Din lilla hora, du kommer få problem!!
Hämnden är jävligt ljuv!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela