® Äntligen en dator !

Publicerad 2014-11-30 00:25:37 « Vardagen,

Började daen med ett litet träningspass.. Det blev det vanliga, som jag följt några kvällar i rad. 
  • 10 armhävningar
  • 10 situps
  • 10 rumplyft
  • 10 situps
Jag har inte gjort det på morgonen förut, men idag blev det bara så.. Och sen var jag ute med hundarna, duschade och rensade hos kaninerna. Dem fick skutta en stund.
 
Sen har jag väl kanske inte gjort speciellt mycket.
 
Eftermiddagen bjöd på en stund med min älskling, och hämtade upp datorn som var klar med alla jävla uppdateringar. Varför kan dem inte samla alla på ett paket? :/
 
Sen hem och installera allting, så det blev som jag ville. Men hittar inte harpan! Skandal... Nästan iaf.
 
Vred upp volymen, efter mycket om och men med spotify, och drog igång julpyntet. Inte för att jag firar jul, då min plan är att jobba igenom det hela. Men mysfaktorn vart betydligt högre. Konstigt nog.
 
Vart sen nerbjuden till Mia och har precis kommit därifrån..
Skönt att släppa allting som händer för några timmar och bara vara sig själv. 
Och det märks tydligt, bland folk, att jag förändrats..
 
Men nu går jag vidare. Gör vad jag kan för att kunna leva ett någorlunda normalt liv.
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela