® Ju mer människor jag möter...

Publicerad 2014-05-12 18:04:31 « Vardagen,

... Desto mer älskar jag mina djur!
 
 
 
För det första så har oron över att min socialpedagog, hennes chef har ifrågasatt varför jag åker dit och inte till Hallsberg. Idag slog det till som en blixt, jag minns inte mycket utav det. Men dem kommer förflytta mig till Hallsberg! 8 år har hon varit med mig, genom ALLT. Från mina attacker, från att sitta inlåst och från att inte våga gå ut, till idag - jag jobbar och kämpar med andra saker än attackerna!
Den här människan ska dem ta ifrån mig! Jag vill verkligen inte, absolut inte! Jag vill inteeeeeeeee!
 
Den här människan kan läsa mig som en bok, som en nyhetstidning, som ja va fan som helst. Och nu, när hon inte har långt kvar till pension (flera år) så ska dem kasta bort mig till någon okänd - så jag slipper åka så långt.. FUCK IT! Det handlar om deras ekonomi.. Fuck it säger jag bara!
 
Men min socialpedagog har iaf sagt att hon följer mig tills hon går bort, jag kommer få möjlighet att höra av mig till henne. Hon kommer att finnas med vid förflyttningen, tills jag känner mig trygg, och hon kommer finnas på andra sidan om jag vill och behöver. Va fan, 8 år!!! Fattar dem inte vad dem gör med folk?!
 
Och efter allt detta elände, missar jag bussen hem, och får ännu ett utbrott...
 
Folk som inte förstår, som jag måste förklara saker för om och om igen, dem knäcker jag snart näsbenen på! Jag svarar när/om jag vill. Jag tänker inte försvara mina val. Jag gör vad som gör mig lycklig för stunden. Jag hör inte av mig till dig, därför att du är jobbig. Ändock, när man inte svarar på en stund, då får man sms om varför man inte svarar. Jag kanske inte hade något att svara på, jag kanske inte har tid, jag kanske helt enkelt ignorerar dig! Då ska du/ni flytta över allt på mig, det är mitt fel att det är som det är. Jag vill inte vara social idag, jag vill inte svara, jag behöver inte vara social, jag behöver inte svara. Det är MIN tid, MITT liv, JAG väljer själv! 
 
Tänk att dessa personer förstör för dem andra runtom mig som jag vill ska kunna nå mig, som jag vill ha kontakt med. Jag stänger av telefonen för att slippa bli påmind, jag stänger av telefonen för ser jag namnet, sms eller vad fan som helst från dessa så kokar det i mig igen. Jag vill kunna smsa med min älskade, utan att se ett annat namn. Men tyvärr, då får han lida för att andra idioter inte fattar vad : "LÄMNA MIG IFRED" betyder, och fortsätter smsa iaf....
 
Jag blir anti, jag ger upp mänskligheten för idag! 
Jag stänger av telefonen och startar den när JAG vill..
Take it or leave it. Jag lever inte mitt liv efter era regler, jag lever efter mina egna!
 
 
Jag får bara dåligt samvete för dem som jag kanske vill prata med..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela