® Tisdag - Ledig

Publicerad 2014-03-18 14:09:56 « Vardagen,

Ledig var ordet, vaknade 06.50 och somnade om, 8.15 gick jag upp. For iväg med mamma till mormor, sen Netonnet, sen installera mormors nya skrivare. Sen vidare mot Glanshammar, Hjorts och hämta spån. Så nu har jag två fulla sopsäckar med spån, en ny öppnad. Så lär klara mig ett tag. Sen styrde vi kosan mot Sköllersta, hämta hö så nu klarar man sig ett tag där med. Sen mot Lithells och mamma köpte korv, och jag fick en falukorv så ska väl frysa in den nu också..
Haft en skön förmiddag med mammsen <3
 
Sen ska jag tvätta kl 17, och så kommer Josef och hämtar sin post här snart.
Sen blir det att äta lite, för att senare hoppa in i duschen och kvällen blir lugn. Imorgon är det ledigt igen, och ingenting är planerat. Förutom att jag skulle behöva åka o köpa hundmat, någon dag här.
 
Begravningen var fin, det gick som det gick. Känns tungt så ska väl ta och ta känslorna som dem kommer. Ska väl försöka finna den känslomässiga biten också. Så jag kan gå vidare.
 
Den där schäfer hanen är i mina tankar, så ska väl försöka fixa en dejt och se hur det känns och hur det går. Zheeba kommer ju få bestämma hur det blir :)
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela