® Planteringar?

Publicerad 2014-03-29 10:16:59 « Vardagen,

Jag kom ju på att jag hade en massa frön som kanske ska ner i jorden, så jag tog fram min lilla frö låda och gick igenom den samt vad jag hade för grejer hemma. Så nu har jag sått lite frön:
  • Palettblad Black Dragon
  • Palettblad mix
  • Papegojblomma
  • Exotisk jätte pipranka
  • Isbergsallad
  • Gurka
Så får vi väl se om det blir något, jag har inga gröna fingrar så jag gör lite som jag själv vill så får man se vad resultatet blir utav det ^^. Och nu ska jag väl plocka ihop alla kläder och gå över om det är något mer, sen går fötterna mot tvättstugan så jag får lite rena kläder också... 
 
Dagen ska tillbringas tillsammans med Zheeba idag, så gott det går iaf. <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela