® Ledigt!

Publicerad 2014-03-05 19:21:32 « Vardagen,

Arbetsdagen idag var tung, jag var ständigt trött. Och det är inte konstigt... Jag var iväg till Lindesberg igår, concerta uppföljning och då ingår koll på blodtryck, puls o vikt. Jag låg på 105/65 i blodtryck och 86 i puls, Madde undrade vad jag gjorde egentligen. Jobbar och mår piss, svarade jag tillbaka. Jag brukar ligga rätt lågt, men det här var oroväckande sa hon, hon rådde mig till att hålla koll på det med jämna mellanrum under tre månader och blir det inte bättre så ska jag höra av mig. 
Pratade med älskade Maggan om det här idag, och hon sa direkt stress. Och ja, stress kan påverka blodtrycket så det blir lägre.. Ja, jag säger då det.. Ta det lugnt och tänka på mig själv.. När ska jag hinna med det? Just nu är det ju körigt, men det lugnar sig väl när jag kommit ner i fas och kommit till rätta här i lägenheten och fått rutin på allting..
 
 
Idag har jag även beställt hem e-cigg. Får vi se vad det blir..
 
Igår mötte jag även Paolo Roberto, på lasarettet i Linde. Ganska chockad.
 
Nu sitter jag med hårfärg som ska sköljas ur nu, sen blir det lugnare gatan '.
 
// Ciao från Gasolvägen
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela