® Fotomodell nr 1

Publicerad 2014-03-28 20:48:58 « Vardagen, Zheeba,

En löång och jobbig dag i Lindesberg idag. Men jag ger mig inte! Dem kan inte tvinga mig till något.. Jag är livrädd att förlora den här kontakten, samma kontakt i 8 år. En människa som har följt med mig genom allt tungt och allt positivt. En människa som har sett min utveckling! En människa som vet vad jag pratar om och som jag kan vara mig själv med! Det ska dem ta ifrån mig... ALDRIG!
 
Efter det här tunga beskedet så var jag och Mia in till Hööks, och jag sa till Mia att Zheeba kunde följa med in. Och in gick vi, Mia fick syn på kaffe så hon roffa åt sig en kopp ;) En annan gick till hyllorna direkt, men vart stoppad av en som sa att det var en fotograf på plats.. Ja, klart världens vackraste ska vara med på bild säger Mia. Ja, jag har ju så få bilder på henne ;) Men ja, ne inga studio bilder. Men hon skötte sig galant min älskade, hon tyckte dock det var konstiga ljud fotografen höll på med, när grisen slutat grymtat ^^
 
 
 
 
Och jag har världens bästa mamma som erbjöd sig att betala för korten, så det ska vi väl beställa och rama in. Min älskade snygging! En tung dag lider mot sitt slut och nu blir det väl som vanligt, återgå till mitt inre och reda ut lite frågetecken. 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-03-29 01:36:50

Betalar det jag sa, inget mer. Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela