® Det går att ringa med dagens telefoner..

Publicerad 2014-07-26 09:42:50 « Vardagen,

Det var verkligen på tiden att köpa ny telefon, visst jag kunde ha lagt pengarna på körkortet men jag valde att fixa en telefon som inte startar om sig själv, som går att låsa upp och som inte blandar ihop nya o gamla sms.. 
Den här telefonen fungerar inte bara som surfplatta, med en massa olika appar, den fungerar även att ringa till och från! Det är inte många som har förstått vad det där med samtal är, så ja.. Min telefon fungerar så iaf ;)
 
Facebook saknar jag inte alls.. Jag är nöjd ändå.
Ledig idag och imorgon, sovmorgonen idag blev kort - 8.38 vaknade jag. Så nu står sovrum- och balledörren öppna för vädring. Och så får det stå tills det är dags att sova. Jag är jävligt glad att jag har en sval lägenhet, utegångsförbud råder för dem flesta nu.. Likaså för mina hundar, dem får en längre på morgon och kväll. Sen får dem endast korta snabba kisspauser..
Zheeba har fått något typ av värmeslag, värmeeksem eller utslag är svårt att säga.. Så att hålla henne är sval är prioritet. Min älskade gamla bebis! <3 <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela