® Nytt år - ny start

Publicerad 2014-01-01 21:23:28 « Vardagen,

 
Då var det nytt år.. Känns inte alls annorlunda.
 
Nyårsafton avslutades runt 21-22...
Julafton bestod av jobb, helgen består av jobb.
 Lite drygt, men sen går jag tillbaka till timvikarie, inte månadsanställd.
 

Till julklapp blev det en surfplatta, Microsoft surface 2, och jag är så nöjd. Meningen var att både jag o hjärtat skulle dela på den, men det är mest jag som sitter vid den :P så kan det gå!
 
Nu är det lugn o ro innan sista rundan med zheeba.
Har du sett kaninuppfödningens hemsida? www.zheebizan.se ;)
 

Panikattackerna har kommit tillbaka.. Men jag hoppas att 2014 ger mer lycka än missöden!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela