® Arbetshelg

Publicerad 2014-01-03 12:50:32 « Vardagen,

 
Då har jag tänkt göra ett försök att få lite struktur i mina konstiga vardagar. Så nu har jag skrivit upp i almanackan när kaninburarna ska rensas, när det ska dammsuga, moppas och dammas. På några veckor nu så verkar det som att det börjar sätta sig, det tar sin tid och det hinner inte bli mega skitigt.
 
Nu är det snart dags att röra sig mot jobbet, börjar inte för ens 16,30 men tänkte hinna med och prata lite med chefen innan arbetspasset börjar. Så zheeba har varit på lång promenad, kaninerna har fått hö och städat. På söndag är det dags för damm sugning, och jag hoppas att jag finner dammsugarpåsar tills dess, annars vet jag inte om det kanske är bättre att köpa ny sugare istället?!
 
Tack o hej!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: mamanda

Publicerad 2014-01-03 13:20:51

Våran förra var en påslås, asskönt att bara kunna tömma behållaren när den vart full. Ska definitivt köpa en sån igen!

Svar: Påslös? Är dem verkligen så bra, som man får höra?
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela