® Allt emot mig!

Publicerad 2014-01-15 22:04:11 « Vardagen,

Dagen började med att Zheeba inte varit sig själv. Reagerar inte när man känner igenom henne, men hon väljer att inte leka med snön ute, hon sätter sig ner. Är väldigt mysko :-/

Min rygg gör ont, skulle plocka ur diskmaskinen men klarade inte ens av det! Gav upp och ligger nu i sängen, håller alla tummar att jag kommer upp när jag ska gå på toa.
Det är jobb imorgon, fram till måndag, så jag måste klara av det!

Halsen kliar, på väg att bli förkyld!
Jag gillar det inte!

Det enda positiva idag var att jag och mamma hade en bra kväll, bara hon och jag! Vi var på bio <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela