® Så ska det vara

Publicerad 2014-02-11 01:09:34 « Vardagen,

Kroppen försvinner sakta bort, alla tankar som malt i huvudet försvinner! Jag känner mig lugn, för första gången på väldigt länge...

Alkohol har den effekten på människan, bedövar smärtan. Det värsta är att det man missat under tiden kommer tillbaka o då slår den tillbaka 100gånger värre! Men jag tar gärna det, för att få kroppen att slappna av och hjärnan att stänga av för en stund.

Imorgon är jag ledig, och det blir en lång promenad med Zheeba om vädret tillåter.. Jag behöver ensam tid, framförallt med henne. Mitt hjärta, min bebis, min själsfrände, mitt allt!


Så nära väggen, jag känner hur den andas på mig. Jag vill verkligen inte, men vad har jag för val? Jag måste tänka på dig själv, tänka på hur allting kan bli bättre. Hjärnan vill inte samarbeta med kroppen, jag får tvinga dem!

Huvudsaken är att jobbet sköts, och det gör det - med bravur!



Nu säger jag godnatt från dårhuset.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela