® På väg

Publicerad 2014-02-02 13:19:16 « Vardagen,

Ny månad, nya tag. Började jobba igen, efter att ha varit sjuk, i måndags. Och har jobbat rätt mycket, måste jag säga, sen dess och ska jobba fram till onsdag, ledig torsdag och jobbar fredag o lördag. :-)

Halkbanan gjorde jag i tisdags, fy fan vad skönt! Så nu har jag lite på teorin kvar samt några körningar kvar innan det är dags att boka uppkörning. <3

Dagarna är som vanligt, och idag jobbar jag delad tur. Så istället för att försöka trassla mig hem så lägger jag mig på soffan på jobbet och sover en timme extra. Vilket behövs då jag försov mig imorse, stackars Aronsson fick nästan vänta på mig. Ännu värre var det för Zheeba då hon inte fick komma ut, men Marcus hade tagit ut henne när han kom hem. Så nu är nerverna lugna.

Ja, vad mer? Det händer inte så mycket som jag vill skriva. Förutom att det är ett år sen som Uffe somnade in, och jag fann honom. Det sitter kvar än, även om jag inte tänker på det så ofta längre..

Jag har börjat lära känna mig själv, och mina gränser. Vad jag orkar och inte, och har lättare att säga nej och stopp numera. Och vad jag har för problem egentligen, även om jag är perfekt som jag är ;-)

Ne, sova en stund innan kl ringer.
Godnatt



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela