® Dagarna innan

Publicerad 2014-02-26 08:34:01 « Vardagen,

Igår kväll kasta vi över lite kartonger till nya lägenheten, idag ska jag packa ner det sista samt klippa klor på samtliga djur. Jag ska även förbereda inför resan imorgon, systrarna bus ska flytta hem till sin uppfödare. Det känns hårt, ett stort hål. Men jag vet att dem får det betydligt bättre hos henne än hos mig, för som det varit ett tag nu är inte accepterat.
 
Det blir en tuff dag imorgon... <3
 
På fredag är det jobb 7-14, sen går flyttlasset. Och jag hoppas att jag organiserat det här bra nu, så det inte kaos i mitt kaos :P
 
 
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela