® Mediciner?!

Publicerad 2014-12-04 17:08:38 « Personligt, Vardagen,

Bluff eller båg?
Fungerar dem, och på vilket sätt? 
TIll vilken nytta?
 
 
Jag har börjat äta stämningshöjande medicin, och dem vanligaste biverkningarna är:
  • Sömninghet
  • Muntorrhet
  • Huvudvärk
  • Dåsighet
  • Trötthet
Frågan jag ställer till mig själv; Tro fan att dem fungerar mot ångest då dem gör en trött och dåsig, klart man inte orkar känna något då..
 
Visst, nu är det bara andra dagen, tagit tre st hittills, och jag känner mig redan lite bättre. Dem här 24 timmarna har varit lugna, jag har inte haft så kraftig ångest som dem andra dagarna. Däremot så känner jag inte alls för att röra mig, äta något, göra något överhuvudtaget så jag får hela tiden motivera mig själv till att göra nånting. Men vi får väl se..
 
Meningen med dem här tabletterna är att jag ska klara av den här situationen som jag sitter i, kunna komma tillbaka till jobbet och känna att jag klarar av en vardag. Och visst, jag förstår dem fullt ut. 
Min hjärna går gärna på högvarv och gör det till en värre sak än vad det egentligen behöver vara..
 
 
Jag känner mig apatisk, mellow.. Likgiltig.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela