® Imorgon är en ny start på mitt liv

Publicerad 2014-12-14 14:29:05 « Personligt, Vardagen,

Enligt ryktesvägar så har jag blivit sparkad från jobbet, men jag skrattar bara åt det då jag vet sanningen. Och vill människan tro att han fått mig sparkad så ska han få tro det..
 
Men imorgon är jag tillbaka till vardagen. Och vi börjar med ett hård vecka, jobbar alla dagar utom torsdag. Men jag har längtat efter det här, att komma tillbaka till jobbet, jag vet att jag har mina arbetskamrater i ryggen om det skulle vara något. Jag hoppas bara att jag har styrkan att stå emot alla attacker.
 
En sak som gör mig irriterad är att jag inte fått mitt läkarintyg än.. (?!)
Men det kommer väl, så småningom. 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela