® Det händer lite saker nu!

Publicerad 2014-12-10 15:41:58 « Vardagen,

Den sista veckan man är hemma, och då händer allt på en gång!
 
Igår fick jag hjälp av mamma att åka till tandläkaren, och det kunde ju varit roligare. Men en tand ska dras ut, och det är väl inte hela världen kanske. Men för mig känns det plågsamt. Handikappad.. Men det är inget som syns, men jag vet om det och kommer känna skillnaden.
Ett mega hål, som jag redan visste om, som dem gjorde en tillfällig lagning på så jag slipper tandvärken en stund.
 
.. Så efter det besöket hos tandis så har jag funderat över min konsumtion av CocaCola och har inte lyckats druckit mer än kanske två glas sen igår. Vilket är otroligt!
 
Så jag har i princip levt på vatten och mjukt bröd. Tuggat på vänstra sidan, och söndag, måndag och tisdag har jag inte ätit något i större mängder. Druckit och sugit på något.
Så igår, när bedövningen släppt, så drog jag i mig ris/köttfärs/grönsaksblandning. Det var efterlängtat.
 
Jag lyckades även hitta min subsitut till Colan, så när jag jobbar kan jag köpa sån istället ;)
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela