® zombie

Publicerad 2014-08-10 19:21:14 « Vardagen,

.. just så känner jag mig idag. ekonomiskt, känslomässigt och fysiskt..

Försöker dra ner på cola intaget, det var inte lätt förra gången, och är banne mig inte lätt nu.. ett beroende kan göra så jävla stor skillnad i ens liv. och det är inte ekonomiskt hållbart att dricka såhär mycket cola.. för du ska inte tro att det är den billiga colan, självklart duger inget annat än always cocacola..
sjukt!
jag finner inga ord...



det är ledigt från jobbet två dagar och jag måste ta egen tid nu.. en jävla massa måsten men fan! ändå jobbar jag men det känns som det kvittar när lönen snart är slut och den nyss har kommit in på kontot .. fel prioritereringar helt enkelt.. sjukt!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela