® Ny vecka, nya möjligheter

Publicerad 2014-08-25 12:24:56 « Vardagen,

Jag vet.. Jag vet att jag inte borde. Men jag har väl också rätt till livskvalité?
Jag ska starta upp uppfödningen utav Lejonhuvad Kanin igen. Jag har hittat en bra kanditat till Spåne. Ska fundera lite nu under eftermiddagen. Det blir kärringen med alla djur ^^ 
På jobbet är jag kaninmamman..
 
Men jag ska tänka ordentligt. Det är ju något jag verkligen vill, något som jag brinner för. Något som jag har haft liggandes åt sidan.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela