® Ledigt

Publicerad 2014-08-22 13:49:18 « Vardagen,

Kanske var dumt att duscha innan man kör igång i tvättstugan, men va fan!
Har plockat det som ska tvättas (mattor o sängkläder) förutom kläderna. Ska dra wn sväng med dammsugaren också, samt moppa golvet.. Jag ska även finna en bra lösning för min törnrosa, då hon har flyttat ut i köket istället för sovrummet. In i sovrummet ska zebrorna få flytta tillbaka.. Nu är det i princip höst så då ska jag intr öppna det fönstret..

Fan vad skönt det här känns!

Imorgon ska jag vara barnvakt några timmar på dagen, efter min sovmorgon. På söndag kommer Goliat :-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela