® Lyckades

Publicerad 2013-09-26 01:37:54 « Vardagen,

Jag lyckades somna, men vaknade hastigt av att jag hörde bebis skrik. förbannade bebisar!
Sprang dit med lampa i högsta hugg, men den gosade runt där i boet..



Idag, torsdag, är dem två veckor gamla.
Idag, torsdag, har Zheeba ätit medicin i tre veckor. Jag hoppas att vet ringer under dagen..

Jag har även sökt jobb.
Vi får se vad dem säger.

Utbildningen, första iaf, via hyresgästföreningen är avklarad :-) Nu är det bara att räkna ner till fredag då det är nästa steg. Orättvisa gör mig till en kämpe!

Fullt ös dem närmaste dagarna, imorgon blir det mys med kaniner och lite mer hyresgästföreningen samt zheeba mys! <3


Älskade familj som hjälpt mig den här månaden, guld värda är ni! <3<3
Älskade snutt som finns till hands <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela