® Lördag och kroppen är mör

Publicerad 2013-09-28 15:30:54 « Vardagen,

Jaha, ännu en gång har jag svikit mitt ego. Jag trodde att jag skulle komma ihåg att ta ut min medicin igår eller idag, men nej! Men det går ändå.

Och det är med en liten besviken, men samtidigt glad, attityd jag skriver det här, nu är jag klar med utbildningen inom hyresgästföreningen. iaf förhandling. Tragiskt men sant. Nu är det bara erfarenhet som saknas, och det finns mycket att jobba med i vårat område.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela