® Det är inte alltid grönare på andra sidan

Publicerad 2013-09-02 23:34:39 « Vardagen,

Vart ska jag börja? Hjärnan går på högvarv men kroppen är helt slut.. Jag orkar inte äta något, trots att jag är jätte sugen. Sen lyckas jag trycka i mig något, då blir jag illamående istället..

Paniken inombords, ryggen som börjar göra ont nu när kylan kommer.. Vårdcentralen är kontaktad, men jag tror inte jag får någon hjälp ändå.. Så hur ska jag klara av att jobba med den här värken?

En av få hundar som rört mitt hjärta på så kort tid har fått somna in. Ett otroligt klokt och modigt beslut av ägarna. Jag som tänkt många gånger att hälsa på.. Vila i frid älskade Olivia! <3

Zheeba har även något sår som jag ska behandla nu, för första gången under alla 6år så behöver hon extra vård.. Och då känns det extra tungt, då hon alltid varit min slagskämpe som klarar allt, orkar allt och vill alltid vara med. Tiden går för fort! <3

Många känslor i kroppen, tomhet, kärlek, saknad, ilska, panik, rädsla, oro, glädje, smärta.. Jag är helt slut!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela