® Onsdag

Publicerad 2013-10-16 16:29:42 « Vardagen,

Jag tog ledigt resten av veckan, på måndag börjar jag ett två veckors schema. När oktober månad är slut kommer jag ha jobbat 138timmar, jag räknade igår och det var 128 men när jag räknade idag blev det tio till.

Så inatt har jag sovit lite över 13timmar, väl behövligt kan jag säga.
Rensat ur alla kaninburar och slängt i nytt, klorna är klippta på alla djur utom katterna. Diskmaskinen är omplockad, maten är förberedd.. Nu är det dags att ta det lugnt, ryggen och huvudet skriker. Concertan är slut, Colan och power King är slut.. Hur ska detta gå? ;-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela