® Första dagen på helgen

Publicerad 2013-10-25 14:35:00 « Vardagen,

Just nu känner jag ingen motivation till att åka och jobba... igen! Men det släpper lagom när klockan blir sent. Ikväll blir det nästan bara hem och in i sängen, för att lyckas få några timmar sömn. Tidiga morgnar är inte min grej!

Bazinga o bebisen söker nytt hem också. Bebis kan flytta om två veckor.

Finns en stor händelse inom kaninvärlden i början på nästa år - Lands utställning! Jag vill, jag vill jag vill.. Men så länge spåne är ful runt ena ögat och jag inte har fler kaniner som kan ställas så får det bli en roadtrip på en dag istället :-)
Men jag vill!

Nu ska jag försöka sova 25min innan det är ett måste att vara vaken.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela