® Ny vecka, nya tider

Publicerad 2013-11-26 12:56:53 « Vardagen,

Den här veckan står för jobb, ledig torsdag och jobbar resten. Imorgon är det lönedags, samt storhandling. Ska bli skönt att få hem lite mat igen.

Varför har folk redan börjat pynta inför jul? Dem flesta började redan två veckor innan advent! Skandal! En annan ska ta det på söndag, få upp alla dekorationer samt stakar och det betyder att jag behöver flytta lite på vissa blommor -.-

På torsdag ska jag till körskolan och betala alltihop, samt handla lite julklappar. Det är vad jag tänker iaf, sen får vi se..



Annars har jag ett riktigt bra schema året ut, fina tider osv. Och medans gubben är ledig nu så blir det att köra lite bil, så jag klarar halkbanan den 17 december. Blir jag godkänd på den så ska jag boka in uppkörning och teorin! :-D Jag är så stolt över mig själv.


Även om psyket sviker mig ibland.. Men hittills har ryggen klarat sig..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela