® Ny månad, nya möjligheter

Publicerad 2013-11-03 05:48:14 « Vardagen,

Jobb, jobb och jobb.. Gör man någonsin något annat? Vad skönt det skulle vara om man bara kunde slappna av lite, men nej då - man vill jobba så mycket man får och orkar för att få en fin lön till slut. Det är det enda som motiverar mig just nu.

Ryggen har tagit semester, eller inte riktigt än men den är på god väg. Kyla + konstiga arbetsställningar = ond rygg.

Men det är jobb idag, imorgon, tisdag och onsdag. På torsdag är det riskettan (yes, äntligen) sen tror jag nästan att jag tar ledigt den helgen. men jag vet inte än :-/ Ledigt och ledigt, jag jobbar kväll iaf.

Körkortet känns inte långt bort iaf, vilket känns extra skönt! <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela