® Jag saknar dig! <3

Publicerad 2013-11-19 01:06:59 « Vardagen,

Jag fattar inte att det ska vara så svårt att slappna av.. Varenda gång, varenda jävla gång, Marcus börjar jobba igen när han varit ledig någon/några nätter är det likadant!
Otryggt, ensamt.. Jag somnar alltid för sent, men när han är hemma kan jag slockna hur fort som helst.. Jag fattar inte och frustrationen ökar stadigt varje gång!!

Jag blir så irriterad!


Nu har jag iaf börjat schemat, på jobbet, samt fått schema med start 20dec och året ut! Massa timmar, massa jobb - helt underbart! <3 Jag njuter verkligen, bara jag får tid att vila..

Många tankar snurrar i mitt huvud! Både bra och dåliga..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela