® Tiden går fort när man har roligt

Publicerad 2013-05-16 18:29:30 «

Tiden går fort när man har roligt. Sen senaste inlägget känns det som att man inte har gjort speciellt mycket. Men det har man..

Igår flyttade igloo hem till mamma, och det känns bra. Tomt, men bra :-)



Och idag har jag klippt gräsmattan, vattnat gräsfröna som jag slängde ut sist. Så det kan bli gräs där med, hoppas jag :-)

Jag behöver fortfarande en massa stenar, men det får man väl ta när man har tillgång till bil, så man slipper bära i omgångar. :-)

Marcus är ledig en vecka nu. Riktigt skönt. Och solen skiner!



Zheeba skrämde skiten ur mig imorse. Så nu är jag extra vaksam! Jävla hund! Men aldrig att jag låter djävulen ta dig ifrån mig! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela