® Min rygg

Publicerad 2013-05-01 20:08:32 «

Jag väljer att skriva det här i ett nytt inlägg..

Jag fick byta vårdcentral, trots att jag anser att man inte ska behöva göra det.. Igår var jag hos en läkare, som pratade väldigt bra. Men! Hon kunde inte säga mer än vad dem andra läkarna redan har sagt. Förutom att hon skrev ut Naproxen, som jag ska äta 3x om dagen i en månad, sen trappa ner.

Jag känner mig nere, jag känner mig ner kastad i en container, jag orkar inte med läkare längre. Dem vill uppenbarligen inte hjälpa mig på traven, för att jag ska kunna leva ett normalt liv krävs det att jag får något som tar bort smärtan när det är som värst. Men icke!
Jag ska röra på mig, sluta röka och jag ska inte äta mediciner... Hur ska jag kunna röra på mig ordentligt, utan att fel belasta ryggen??
Jag sitter inte som normala människor, därför att ryggen gör ont. Jag kan inte göra vissa saker, därför att ryggen gör ont.

Sen är man så jävla envis att man gör saker som man egentligen inte borde göra, men ordspråket säger "är huvudet dumt får kroppen lida".. Och jag lär mig aldrig!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela