® Tutti ska bli mamma <3

Publicerad 2013-03-11 09:16:42 «

Imorse när jag vaknade kollade jag in i Tuttis bur - och vad finner jag då? Massa päls vid och i boet!



Så nu har jag extra vak här i soffan, så allt går bra. När det nu händer :-) Min lilla snutta ska bli mamma, för första gången. Och ja, för mig är det också förstå gången. Det är tur att jag har en granne som kan hjälpa mig om jag behöver praktisk hjälp. Och underbara uppfödare som står ut med alla frågor som man har ibland <3



Två saker jag dock hatar med blogg.se's app = texten blir centrerad och stående bilder blir liggande :-/ inte tycka om!

Nu håller jag alla tummarna, för jag måste iväg till läkaren i eftermiddag och då hoppas jag att allt är klart, så jag slipper lämna henne själv <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela