® Torsdag..

Publicerad 2013-03-07 18:55:51 « Vardagen,

Dagarna flyter på, nästa vecka börjar skolan igen.. En vecka med lektioner och sen är det praktik för min del. Jag ska försöka sätta mig med mina uppsatser också, det har inte blivit av nu som tänkt.. >_< 
Vart jag ska praktisera? På beroendecentrum, och det känns som ett bra ställe just nu :)
Demens kursen börjar nästa vecka också, så får prata med läraren och se vad som ska göras och vad jag missar under tiden.. 
 
Har inte varit speciellt aktiv på ett tag, men verkligheten hinner ikapp en. + Att ryggen gör fruktansvärt ont. Och nu börjar jag fundera på om det är någon nerv i kläm, men jag tycker ändå att dem borde kunna göra något! Jag slutar skolan till sommaren, sen blir jag beroende utav att jobba - för första gången i mitt liv! Läskigt!
Och vi letar lägenhet i Kumla, så jag lättare kan ta mig till jobbet (= jobba mer) så man kan fixa körkortet snart.. *suck*
Så ryggen måste ge med sig inom kort, jag blir tokig annars! Ska till läkare på måndag och disskutera vidare, med remiss osv. Så får vi se vad dem säger..
 
 
Jag och Mia har haft en paus i promenaderna, men det kommer igång så fort hon blivit frisk från förkylningen :)
 
 
Sen händer det mycket skumt, som jag upplever, som inte kan förklaras, Som får mig att börja fundera på om jag börjar bli psykotisk eller inte, och att gå och resonera med sig själv, tar på krafterna något djävulskt! Men jag tar en dag i taget, gör vad jag kan :)
 
Idag planterade jag om min Zebra. Han trivdes inte med att bo så trångt, eller få för mycket vatten som låg kvar. Så nu är han delad på, i tre delar. men det känns ändå inte riktigt okej. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska försöka plantera små delar i många krukor.. Eller alla i en stor.. Jag vet inte.. :/
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika Mamsen

Publicerad 2013-03-07 19:39:19

Oj oj, bra gjort där med om planteringen.. Har gjort samma här..
Vill du ha så har jag..
Ta hand om dig Gumman, du är starkare än du tror..

Kram



Svar: Får kolla på det någon dag :) <3
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela