® Så är det, och så får det vara

Publicerad 2013-07-03 16:01:53 « Vardagen,

Är ledig onsdag och torsdag nu så Fanny o Goliat är här över natten. Dock har man gått och blivit förkyld på vägen. *suck*



Men ska rensa burarna och ut med hundarna sen. Samt kanske dammsuga.
Jobbet ringde och undra om jag kunde hoppa in o jobba imorgon men eftersom jag är förkyld och inte orkar så mycket så tackade jag nej. Dumt känns det då jag vet att det är dåligt med vikarier, men jag måste få bli frisk iaf. Ska ju ändå jobba fredag kväll, så jag hoppas det här släpper.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela