® Kvällen!

Publicerad 2013-01-24 21:12:00 « Vardagen,

Det blev kurs i Kumla, sen hem och äta Tacos med sambon! Det var riktigt länge sen. Nu har finbesöket åkt hem, och det dröjer nog inte länge innan jag ser dem igen ;) Nu sitter jag med färg i håret, svart/röd, och ska snart in i duschen. Meningen var att jag skulle göra röda slingor, som klasskamraterna pratade om, men pga att jag inte fattade hur svårt det skulle vara att ge sig på det äventyret själv - så fick det bli som vanligt.. Först i med det svarta, sen det röda. Låt det vara i ca 30-40min, duscha! KLART! ;) Tålamod - vad är det? ;) Imorgon är det skola igen.. Lön! Och en massa annat roligt, kanske? ;) Blir iaf en tripp till Granngården - jag MÅSTE ha golvfärgen nu så det kan få torka så kaninerna kan flytta in i sina burar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela