® Jahoppsan!

Publicerad 2013-01-04 19:58:00 « Vardagen,

Efter mycket stök med Marcus akvarium, med mäsk system som inte fungerar och mäsk i akvariumet + sjuttontusen olika alger - så hjälpte jag honom på traven och vi startade upp 10liters här inne på kontoret. Igår började jag flytta över dem räkorna som jag hittade, sammanlagt 12 st minst. Minns inte riktigt. Och hittar ännu fler i stora karet. 
 
Igår såg jag även till ett fiskyngel ! 
Vilken fisk då? Jo, Mikrorasbora Galaxy! Så försökte fånga den på bild idag, och hittade ÄÄÄNNU mer yngel! Jag slutade räkna vid 13 ^^ :D <3 Det finns alltid något positivt med allt negativt ;) 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela